GOED JE TE ZIEN! ALS LIEFHEBBER VAN WAARDEVOLLE MERKEN EN SUPPORTER
VAN ZIJ DIE ZO’’N MERK WILLEN BOUWEN, BEN IK BLIJ DAT JE HIER BENT.
De invloed die merken hebben op mensen en hun gedrag boeit mij. De gedachte dat een merk een middel kan zijn voor positieve ontwikkeling en verandering heeft mij ooit eens vastgegrepen en het heeft mij nooit meer losgelaten. Waardevolle merken bouwen en samenwerken met bedrijven die een merk willen zijn en niet slechts een merk willen voeren, dat is mijn missie.
Sinds 2007 heb ik met meer dan dertig bekende en minder bekende merken mogen werken. Altijd dichtbij de kern gestaan van het merk en zelfs marktleiders bijgestaan bij de verdere ontwikkeling van hun merk, nieuwkomers aangemoedigd bij hun klim naar het volgende niveau, starters geholpen met het bouwen van hun fundament en bijzondere gesprekken gevoerd met ondernemers over hun merk. Deze kennis en ervaring zet ik in bij de ontwikkeling van toekomstige merken zoals die van jou.
Ik ben Quincy Mahangi. Ik begeleid bevlogen ondernemers en ondernemingen met grote dromen bij het nemen van slimme, strategische stappen om hun merk te bouwen, te laten groeien, hun verhaal te vertellen en zichzelf in de markt te positioneren. De belofte die ik maak als merktherapeut is je te helpen bij het ontdekken en de ontwikkeling van een eigen sterk en waardevol merk.
Voor mij zijn merken net als mensen. Meer dan een verkooptool, maar echt en uniek. Het ouwen van en onderscheidend merk kan eng zijn, maar geeft ook veel energie. Er zit veel potentie in om te verbinden met een specifieke doelgroep en die te inspireren. Daardoor voegen zij waarde toe op verschillende vlakken, waaronder financieel, maar ook sociaal. Ik kan Zo nog wel doorgaan, maar ik hoor liever van jou en voor welke uitdagingen jij staat bij het bouwen van je eigen sterk merk.
Zeer positief en betrokken. De transitie is een geduldig proces. Hij heeft mij de ruimte gegeven om die transitie geleidelijk aan te ondergaan. Bijsturen en coachen is een kunst die velen niet verstaan. Quincy wel dus.
- Jörgen Raymann
Duidelijk proces in stappen en een persoonlijke benadering waarin ik de ruimte kreeg voor uitwerking.
- Amrita Joerawan
Aan de slag met je merk
GA OP ontdeKKING
Download het canvas en bouw een sterke basis
Blijf gefocust
Met On Brand gericht blijven bouwen aan je merk
SESSIE INPLANNEN
Strategie en consultancy voor een sterk merk
Boek een strategische sessie
Hoe ga jij je bedrijfs- en merkdoelen behalen? Misschien zit je vast en weet je even niet wat je nu moet doen. Plan een strategische sessie in om los te komen en het pad vooruit duideliyk te maken.
Begin nu met ontwikkelen
Maak het jezelf gemakkelijk en
begin met een goede basis.
Maak gebruik van het raamwerk dat ik heb gebruikt bij het invullen van cruciale basis elementen die nodig zijn bij het bouwen van een sterk(er) en onderscheidend merk. Geen poes pas, maar duidelijke taal.