Succesverhalen

Jörgen Raymann

Jorray B.V.
Owner

Ambitie
Ik wilde een ommekeer in mijn werkzaamheden,  ik zocht hulp in transitie van entertainment naar de zakelijke markt.

Uitdaging (pain)
Gezien worden als comedian (grappenmaker) maakt het moeilijker in de zakelijke wereld serieus genomen te worden. Bovendien is de smaak van roem zoet en verslavend hetgeen mijn transitie vooral op geestelijk vlak bemoeilijkte.

Ervaring
Zeer positief en betrokken. De transitie is een geduldig proces. De Merktherapeut heeft mij de ruimte gegeven om die transitie geleidelijk aan te ondergaan. Door het belonen van goede stappen (complimenten en samen vieren) en niet een eventuele terugval direct te veroordelen, kreeg ik de motivatie om de juiste stappen te maken. Het gaf mij meer zelfvertrouwen en zo ook vertrouwen in mijn merk. Bijsturen en coachen is een kunst die velen niet verstaan. Quincy wel dus.

Hij heeft mij inzicht gegeven in wie ik ben en wat ik kan en echt wil. Dmv zijn John Doe methode kreeg ik inzicht in waar mijn werkelijke ambitie was. Ik kreeg een beter beeld van mijzelf ergo mijn merk. Dit inzicht heeft mij geholpen om de juiste stappen te nemen in de transitie. Het loslaten van oude waarden (bekendheid, groot bereik via de media) moest ik leren loslaten.

Een absolute meerwaarde is dat ik opgedane ervaringen in deze transitie nu ook kan inzetten in coaching trajecten die ik bijvoorbeeld doe met ondernemers in zwaar weer of die alternatieven zoeken voor hun ondernemerschap vanwege de effecten van de Corona crisis. Door de verkregen inzichten kan ik mij kwetsbaar opstellen waardoor mijn cliënten zich beter op hun gemak voelen om hun ziel ook bloot te leggen. Een essentie voor mijn coaching trajecten. 

Amrita Joerawan

Ganes
Founder

 

Uitdaging (pain)
De uitdaging was om alles wat in mijn hoofd zat eruit te halen. Om met die input een merk te bouwen waarin de visie die vanaf het begin voor ogen was in terug te vinden zou zijn.

Reden voor de keuze
Duidelijk proces in stappen en een persoonlijke benadering waarin ik de ruimte kreeg voor uitwerking.

Ervaring
Het was een vlot proces vanuit een pragmatische, mensgerichte methodiek en uitvoer. Vanuit de echte “Why” naar globale waarden, naar de brandstory. Tot op heden hebben we geen vergelijkingsmateriaal kunnen vinden. Ganes, het merk, de organisatie, de branding en de vertaling ervan naar (marketing)communicatie, communicatie en PR is uniek.

Nu staat er een premium merk met een sterk fundament. Van heel veel in het hoofd naar in stappen naar een globale visie en missie. De vertaling gemaakt naar de werkelijkheid met een sterk merkverhaal die gaat over de essentie van onze meerwaarde voor onze klanten. Dit ook op een passende manier naar de externe wereld kunnen communiceren. Vanuit een merk zijn wij duidelijk herkenbaar in onze uitingen en op de markt. Daardoor versterkt het onze positionering. 

Forever living

Tanusia arvelo

Speels, praktisch en effectief, 1k heb wel vaker dit soort trajecten gevolgd, maar zelden één waar ik echt iets aan heb gehad. Voor mij echt waardevol. 1k heb nu een sterke basis.

Compromiz

Ruby Kaersenhout

Een echte eye opener voor mij. Het heeft mij inzicht gegeven in mijn onderscheidende kenmerken als mediator. Dankzij de praktische aanpak weet ik het nu bovendien ook goed in woorden te brengen, zodat ik potentiéle cliénten op de juiste manier kan benaderen en interesseren in mijn diensten. Goud waard.

De boksende coach

Cor van Driebergen

Heel bewust met informatie omgaan. Zonder moeilijke Een leerzaam metafoor om jezelf en je kwaliteiten aan te woorden te gebruiken kun je tot de kern komen van de hangen. Een praktische personal branding kapstok. boodschap die je wilt uitstralen. Duidelijke vragen, creéren Perspectief verrijkend. duidelijkere antwoorden. Ik raad hem van harte aan, om eens goed te laten kijken naar jouw boodschap naar buiten toe.

Eneco

Yuri Chin A Foeng

Een leerzaam metafoor om jezelf en je kwaliteiten aan te hangen. Een praktische personal branding kapstok. Perspectief verrijkend.

Boek een strategische sessie

Hoe ga jij je bedrijfs- en merkdoelen behalen? Misschien zit je vast en weet je even niet wat je nu moet doen. Plan een strategische sessie in om los te komen en het pad vooruit duideliyk te maken.

BOEK EEN STRATEGISCHE SESSIE

Zorg dat je los komt en vorm een duidelijk pad

Hoe ga jij je bedrijfs- en merkdoelen behalen? Misschien zit je vast en weet je even niet wat je nu moet doen. Plan een strategische sessie inom los te komen en het pad vooruit duidelijk te maken.