Jörgen Raymann
DE MERK THERAPEUT
C.E.O
“De Merktherapeut gaf mij inzicht in mijn eigen merk. Wie ik ben, waar ik voor sta ik en waarom ik doe wat ik doe. Ik raad het een ieder aan.”
Jörgen Raymann
Jorray B.V.
Owner
Uitdaging (pain)
De uitdaging was alles wat in mijn hoofd zit eruit te halen. Om met die
input een merk te bouwen waarin de visie en identiteit die vanaf het
begin voor ogen was in terug te vinden zou zijn.
Ervaring
De merktherapeut had een duidelijke proces in stappen en een persoonlijke benadering waarin ik de ruimte kreeg voor uitwerking.
Het heeft mij gebracht van mijn visie naar mijn merkverhaal. Van merkverhaal naar waarden. Vertaald naar visual, audio en tone of
voice geschreven. Een vlot proces vanuit een pragmatische, mensgerichte methodiek en uitvoer ervan. Vanuit de echte Why naar
waarden naar de brandstory. Tot op heden hebben we geen vergelijkingsmateriaal kunnen vinden. Ganes, het merk, de organisatie, de branding en de vertaling ervan in naar (marketing) communicatie, communicatie en PR is uniek.
Nu staat er een premium merk met een sterk fundament. Van heel veel in mijn hoofd naar in stappen naar een duidelijk visie en missie.
De vertaling gemaakt naar de werkelijkheid met een sterk merkverhaal die gaat over de essentie van onze meerwaarde voor
onze klanten. Dit ook op een passende manier naar de externe wereld kunnen communiceren. Resultaat is duidelijkheid.
Boek een strategische sessie
Hoe ga jij je bedrijfs- en merkdoelen behalen? Misschien zit je vast en weet je even niet wat je nu moet doen. Plan een strategische sessie in om los te komen en het pad vooruit duideliyk te maken.
BOEK EEN STRATEGISCHE SESSIE
Zorg dat je los komt en vorm een duidelijk pad
Hoe ga jij je bedrijfs- en merkdoelen behalen? Misschien zit je vast en weet je even niet wat je nu moet doen. Plan een strategische sessie inom los te komen en het pad vooruit duidelijk te maken.